Stämmer det eller inte?

POJKE:

Mage: Toppig, markerad
Pigmentrand: Lång, markerad
Hjärtfrekvens: Under 140
Skönhet: Behållen skönhet
Halsbränna: Mycket
Babyhicka: Ingen eller lite
Sparkar: Mycket
Urinvägsinfektion: Inga
Babyläge: Ligger högt
Tandkött: Blöder lite eller inget
Mat/godis: Fett, choklad & lakrits
Illamående: Lite
Vikten: Går upp lite i början


FLICKA:
Mage: Bredare
Pigmentrand: Nästan ingen
Hjärtfrekvens: Över 140
Skönhet: Flickan stjäl mammans skönhet
Halsbränna: Lite eller ingen
Babyhicka: Mycket
Sparkar: Lite mindre
Urinvägsinfektion: Risk för en hel del.
Babyläge: Ligger lågt
Tandkött: Blöder mycket
Mat/godis: Frukt, surt & sött
Illamående: Mycket
Vikten: Går upp mycket i början


För min del så stämmer lite från varje, vet inte om jag tror på sånt här, va tror ni?

Min uppfattning
Mage: Bredare
Pigmentrand: Nästan ingen
Hjärtfrekvens: Över 140
Skönhet (?): Behållen enligt J
Halsbränna: Ingen
Babyhicka: Mycket
Sparkar: Mitt emellan
Urinvägsinfektion: Inga
Babyläge: Ligger högt
Tandkött: Blöder inget
Mat/godis: Frukt, surt & sött
Illamående: Lite
Vikten: Jämna plågor :)

Blå?                                                        Rosa?
Turkos - KU 139-11         Rosa - 139-1

Kommentarer
Postat av: Jessica H

Rosa, definitivt:-) Hoppas allt är bra och att bebis dyker upp snart. Kraam!

2008-12-06 @ 17:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0