Spänning...

Idag känner jag mig lite spänd eller kanske är förväntansfull ett bättre ord för hur jag känner inför BM-besöket.
Jag hoppas att Maggan kommer ge oss en tid för undersökning av mig och bebis snaaaart och att detta ska resultera i en tid för igångsättning. Jag orkar verkligen inte gå och vänta längre...

En gammal handbollkompis till mig som var beräknad 1 dag före oss fick sitt lilla pyre i söndags 14/12, jag blir ju sååå avis när alla andra pluppar ut sina små och vi bara går och väntar, väntar och vääääntar... Gaaaah.

Tack för alla söta kommentarer, känns himla skönt att veta att det är så många som tänker på oss.

Återkommer senare... Wish us luck, very much luck - Pleaceeeee :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej tjejen!

Vilken dag va BF? Hoppas att ni inte behöver vänta så länge till. Håller alla tummar o tår att allt kommer gå kanon!

Kramar Elin

2008-12-17 @ 12:45:16
Postat av: Åsa

Svar:

BF-dagen var 9/12...



2008-12-17 @ 12:51:56
URL: http://pasenab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0