Sömn någon?

Vaknar i stort sett kl 03.00 varje morgon och kan ine somna om, vad är problemet?????? Blir såå trött på det här, kanske är kroppens sätt att förbereda mig på vad som komma skall? Orättvist tycker jag, borde vara så att mamman kan/får sova gott ända fram tills det är dags. Imorse när jag vaknade så var det nog dock för att jag hade ont i magen, men det har avtagit nu. Ligger i soffan med täcke och kudde och tittar på nyhetsmorgon, ska nog ta mig en macka o lite fil.

Besök hos Maggan (BM) idag kl 10 är inplanerat, sen ska jag inte göra så mycket mer tror jag. Ryggen känns bättre o bättre, vilket är enormt skönt så jag kan ta mig hemmifrån och göra saker.

God bye so long

Kommentarer
Postat av: Elin Ö

skönt att ryggen börjar bli bättre!!! Lycka till hos Maggan! Kram

2008-12-08 @ 09:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0