Slö...

Idag tänker jag ha en slödag, har varit hos BM och det gick bra - huvudet (fortfarande) neråt och nästan fixerat. Bra skruttis :) Nu är det bara att ta spjärn så du kommer ut också.

Har precis rensat byråerna och lagt ner alla sommarkläder i en kartong som ska upp på vinden, OJ vad plats det blev. Hittade även lite kläder som man totalt glömt bort att man hade, sånt är kul. Jag bara lääääängtar till den dagen då jag kan ha vanliga kläder - hoppas det inte är allt för långt bort. 
Nu längtar jag till Jul, det kommer säkert vara lite halv"kaos" men det ska bli såååå mysigt, första Julen tillsammans med vår nya familjemedlem och som den lilla familj vi kommer bli ♥

Lite tvätt och en promenad får bli min eftermiddag - ev en sväng till apoteket och inhandla panodil.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Kakan

Idag ska du ju föda så jag vinner vadet :D

2008-12-08 @ 13:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0