Freeeedag

Så himla skööönt med fredag, då får jag ha min Jens för min själv i hela två dagar - hihi.
Idag sov jag till 09.30, väldigt skönt eftersom jag sovit rätt dåligt inatt.

Matchen igår var grym, shiit vilken match. Det var verkligen derby=hatmatch och den slutade (tyvärr) 17-17 även fast vi hade ledningen med 4 min kvar. Bebis i magen var med och hejade, trodde den skulle komma ut i sidan där ett tag :)

Det är nedräkning som gäller här hemma, nu är det 5 dagar kvar tills vi får en ny familjemedlem hos oss, känns overkligt, skrämmande, underbart och helt fantastiskt på samma gång. Det sjukaste är nog att vi istället för att gå upp och äta en god Julfrukost och mysa ska befinna oss på förlossningen tidigt på Julaftonsmorgonen - nog det konstigaste känslan jag känt. Går inte förklara vad eller hur man känner. Ska i alla fall ringa förlossningen dagen innan och fråga om vi kan få något att sova på, för jag är helt säker på att varken Jens eller jag kommer få många minuters sömn den natten.

Idag ska jag göra nada, bara laga en riktigt god middag till Jens kommer hem ♥

Ha en underbar helg.
Puss å Kram
Påsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0