...

Jahopp då var helgen näst intill slut.
Igår stod storhandling på schemat, det var skönt att fylla upp frysen och kylen inför vad som komma skall, antar att vi inte kommer ha så mycket tid till att göra sådant sen :)

Idag är det 2-årskalas som gäller, SötEdwin fyllde år i fredags och det ska firas såklart - dock ska Jens iväg på Dolphinsmatch i nya StadiumArena som börjar kl 16 men han hinner nog med en stund i alla fall.

Nu ska vi (läs Jens eftersom jag är handikappad i ryggen) städa - jag får nöja mig med att plocka undan ALLA kläder som ligger överallt *suck* Önskar mig en walking closet av tomten *leee stort*


Barnafödande: För er nyfikna så förstår ni kanske att det inte är något barn fött än, känner dock den där lite molande värken i mage och rygg och har gjort till och från inatt - men den kommer och går så det är nog kanske bara lite förvärkar (?)


Ajja, återkommer såklart om det händer något lite mer drastiskt. Har tänkt mig att jag ska avreagera mig här på bloggen sen när det väl sätter igång :)

Puss på er 

Kommentarer
Postat av: Mickis

Mitt datum missat nu måste jag heja på den 15:e som Anders trodde på :D Kramar

2008-12-07 @ 19:08:45
URL: http://mittyraliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0