Den omtalade väskan

Idag har jag pysslat lite här hemma, plockat undan och tagit hand om disken, tvättat en maskin tvätt.
"BB-väskan" (väskorna) är nu packade och klara så när som på necessären , tog skötväskan till bebis och en annan väska till mig och J. Har även lysnat på en avsalppningskiva jag fått låna av Madde, har tränat på att andas rätt - tror det kan bli rätt svårt när smärtan väl kommer. Får säga till J att påminna mig hela tiden.

Känner av sammandragningarna mer nu och så den där molande värken förstås - men inga andra tecken...

Känner mig rastlös och uttråkad, blääää. Föreslog för J att vi skulle åka till Ikea en sväng, han tyckte väl de förslaget var sådär (?) ifall något skulle hända. Visst jag förstår honom, men samtidigt pallar jag inte att bara sitta hemma och vänta heller.... Hrmm.


♥♥Älskade skrutt, kom ut nu - vi längtar så vi spricker ♥♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej där!

Minst 13 dagar kvar bara säger du! Ahhaaaa, på min födelsedag kommer skrutt alltså? Hoho. Nää, jag tror på MIN gissning, som är imorgon! 11/12. Pösspöss påsen!

2008-12-10 @ 16:35:46
Postat av: CillaDobak

hihihi snartäre dax Åsa, fasiken vad skoj.. =) Vilken stor och fin mage du har.. =) Hoppas du föder snart för jag kommer till Norrpannästaheög, kanske man kan få träffa dig å den lille =)

kram kram

2008-12-10 @ 16:37:36
URL: http://cilladobak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0