Dan före dopparedan

Pratade precis med förlossningen för att höra om det var något speciellt vi skulle tänka på tills imorgon, när jag sa att vi fått tid för ev igångsättning imorgon så skrattade hon mest och frågade vad det var för dag vi valt (med gilmten i ögat såklart :) Hon lugnade mig faktiskt också rejält med att berätta att de oftast faktiskt INTE satte igång det hela i v.42+0 utan att man oftast (med betoning på oftast) fick gå hem ett par dagar till... så hon sa att troligen fick vi fira Jul hemma. Kändes som en sten föll från hjärtat, men samtidigt vet man ju inte - skulle inte förvåna mig ett dugg om det sätter igång av sig själv nu och att den pluppar ut på Julafton i alla fall. Haha.


Jens har formaterat om våran dator, och shiit vilken skillnad det blev - allt går som blixten till skillnad mot innan då man fick vänta 10 min på att komma in på aftonbladet.se.

Vill även passa på att Gratta min underbara vän Matilda på födelsedagen, hoppades att mini skulle bli en fin födelsedagspresent men så verkar det inte bli :) Grattis i alla fall min vän *kramas*

Nu är det lunchdax.
Puss å kraam


Kommentarer
Postat av: Mojan

Spänningen är olidlig, inte varje jul man väntar på både tomten och en liten bebis.

Mojan

2008-12-23 @ 17:52:21
Postat av: Matilda

Man tackar :)

Spänningen är verkligen olidlig!

Kram från mig!!

2008-12-23 @ 19:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0