Dagen D

Jahopp idag var det alltså beräknat att vår lill* skrutt skulle komma ut - men det verkar som h*n har det alldeles för bra där inne för här blir inga barn födda i alla fall. Jag tänker såhär, nu är det MAX 14 dagar kvar till vi har skruttis hos oss och det ska man väl klara av om jag ändå väntat 9 månader liksom. Men håll tummen för oss, we need it.

Ryggj**eln är still the same, lär säkerligen inte släppa förrän bebis är född *suck*

Idag ska jag luncha med min bästa svägerska Cilla (även kallas Stickan:), ska bli så mysigt så - det blir nog även en sväng på stan för min del. Sen ska jag hem och sätta resårband längst ner i byxbenet på ett par mjukisbyxor som är Jens (Intressant va, Hoho)


I´ll be back.
Tjao


KOM UT VÅR ÄLSKADE UNGE ♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0