Familjen

Familjen. Det som betyder mest av allt i hela världen.
 
Tänk att vi har fått möjligheten och kunnat skapa två underbara barn.
Det är inte en självklarhet, vilket vi själva fått uppleva till viss del.
 
Livet som förälder är inte alltid en dans på rosor, vi har haft det rätt kämpigt till och från men under åren lär man sig att ta sig över de olika hindren man möter på vägen.
Sen vi fick barn har jag blivit mer ödmjuk och fått en annan syn på livet, barnen går först men det är även viktigt för mig att få lite för mig själv ibland för att kunna vara en bättre mamma <3
 
 
Dom här två busungarna, växer samman mer och mer. Det bråkas en hel del men när det verkligen gäller så finns dom där för varandra och det är sååååå fint o se.
 
Ta hand om varandra, försök leva i nuet och berätta för era nära och kära hur mycket de betyder för er.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jossan

❤️ Kul med ett fint inlägg. Ska du fortsätta blogga? Kram

Svar: Jag vet faktiskt inte, kanske sporadiskt när lusten faller in.Du är ju så flitig med din, så himla kul o läsa o följa er där.. även om jag är dålig på att kommentera :)
Kram på dig.
Åsa

2014-08-13 @ 20:55:17
URL: http://www.josephines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0