Mera sjukdom

Sjukstugan fortsätter, denna soliga underbara vårdag avslutades med feber på Linus.
Han sa på eftermiddagen att han hade ont i pannan och örat. Blir ett besök på Vc imorn, vi misstänker ytterligare en öroninflammation :-/

Till nåt helt annat..
Inatt har Linus varit uppe och ätit "tomtegröt" själv o sen gått o lagt sig igen... hahahaha, underbara unge.
Jag sov som en stock, Jens hörde att han styrde med nåt o när han gick upp såg han en tallrik med uppäten gröt.


Agnes är världens snällaste o gladaste bebis.
Hon har lite magknip då o då, men annars är hon en nöjd tjej tycker jag om man jämför med hur Linus var i samma ålder :)
Jag har ju mina aningar såhär i efterhans om varför han inte var nöjd, nämligen att han inte blev mätt.. Stackarn.








Kommentarer
Postat av: Elin

Så företagsam han är lillkillen!! Underbart!

2012-03-13 @ 16:03:01
Postat av: Mamma/Mormor

Han är för gooo, skulle vilja ha sett honom styra i köket <3

2012-03-14 @ 11:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0