Update BM-besök

Det gick bra hos BM, h*n är fixerad och ligger i bästa tänkbara läge.
Livmodertappen var tyvärr fortfarande ganska omogen, (öppen ca 1-2 cm) hon gjorde en hinnsvepning så gott det gick.
Efter det har jag haft en hel del mensvärk o sammandragningar, men det är fortfarande oregelbundet, ca 15 min mellan o ibland mer/mindre.

Fick en ny tid på måndag och har det inte hänt nåt mer då så kommer jag bli skickat till förlossning för ställningstagande vad det gäller igångsättning.
Min BM tyckte inte att jag skulle behöva gå över lika länge som med Linus eftersom det blev som det blev då, så hon skulle försöka prata med dem o se till att det blir av nån gång i nästa vecka om det nu inte sätter igång av sig själv.

Spännande!
Jag är laddad, känns galet att vi faktiskt är sååå nära "mål" nu.
weeiii <3

Älskade lilla mini, vi väntar på dig <3


Kommentarer
Postat av: virre

låter toppen vännen.nu får vi hoppas att det ökar i intensitet under den närmsta tiden. Lycka till med allt <3

2012-01-27 @ 20:40:12
URL: http://lejonheart.blogspot.com
Postat av: Jessica, Alva och vilmer

Kan bara tipsa om färdknäppen! :) har funkat på båda! Lycka till

2012-01-27 @ 21:44:33
Postat av: Erica Månsson

åh gud vad jag faktiskt blir avis när ja läser :-). Så himla spännande! Det är ju faktiskt så att jag blir sugen. Minnena av att ha kräkts i nio månader bleknar mer å mer när man tänker tillbaka på den där spänningen!

2012-01-27 @ 22:52:26
Postat av: Thess

Å så spännande =) lycka till nu STOR kram.

2012-01-28 @ 18:49:42
URL: http://raffofant.blogg.se/
Postat av: Mamma/Mormor

Nu närmar det sig, det sä sååååå spännande vad h*n är för någon individ. KRAMAR och STORT lycka till.

Älskar ER.

2012-01-29 @ 10:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0