Åh jag vet att jag är trög.. men jag är li...

Åh jag vet att jag är trög.. men jag är livrädd, livrädd för att Linus ska bli sådär sjuk. Han har hållt sig relativt frisk hela hösten från astman vilket vi är oerhört tacksamma för. Inatt bröt världens hosta ut, nu låter det som lite kruppliknande och han ligger deckad i soffan. Ingen feber än så länge, så vi hoppas att det bara är lite sömn som behöver tas igen och att astman inte blir värre. Men jag är livrädd, det är ju värsta tänkbara tajming nu. //Hönsmamman


Kommentarer
Postat av: Elin

Förstår att du är rädd! Fy, inget man önskar någon! O som sagt ingen bra tajming heller! Håller tummar för att d vänder o blir bättre!!!

2012-01-13 @ 09:49:36
Postat av: Jessica, Alva och vilmer

Förstår dej, har ångest över denna hosta såfort vilmer hostar en gång! Förstår då att du med tycker det är jobbigt med tanke på vad som väntar er! Kört hårt med medicin, låt honom vila och gå med honom nedbäddad i vagnen för att han ska få frisk luft, sen hoppas jag att det snart vänder!! Lycka till!!

2012-01-13 @ 13:01:34
Postat av: Mamma/Mormor

Förstår dig, men kom ihåg att skyddsnätet finns och med det menar jag att VI finns för all hjälp ni behöver. Kram

2012-01-16 @ 13:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0