2012-01-02

Nyår var toppen! God mat, trevligt sällskap och barnen underhöll varandra!
Lovley. Linus orkade hålla sig vaken till vi knallade hemåt vid 01.30. Helt galet.
Det är synd och missa något liksom. Haha.

Bara 3 ½ arbetsdag kvar nu till jag går "hem" och boar.. känns sååå konstigt.
Tänk att vi inom MAX 5 veckor har en ny familjemedlem hos oss.

Många tankar rullar i mitt huvud just nu.
Mycket kommer förmodligen lösa sig av sig själv och bara dumt o grubbla över men kan inte göra så mycket åt saken.


Imorn ska vi på ett extra UL för o kolla så mini ligger som h*n ska.
Jag tror och hoppas att h*n ligger kvar i position och att h*n har sjunkit ner i bäckenet.
Men som sagt, svårt att veta för den är fortfarande så aktiv där inne emellanåt och ibland känns det som den slår runt men jag vet inte. Återstår att se imorgon.
Spännande!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jösses jaa, så spännande det är. Älskar er

2012-01-03 @ 13:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0