Linus

Sen en tid tillbaka har dagislämningarna varit jättejobbiga, en Linus som skriker panikslagen att "nej mamma gå inte, lämna mig inte. Jag vill vara med dig"
Mitt mammahjärta gör sååå ont.
Vi pratar mkt om det före och efter dagis, att jag inte lämnar honom utan att jag kommer och hämtar honom sen.
Igår sa han, min finaste prins " manma, jag lovar att inte bli ledsen imorgon" och det blev han inte heller. Gick som en dans och jag blir såååå glad o lättad i mammahjärtat!


Älskar dig min fina "lilla" stora prins ♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Erica Månsson

åhh, mammahjärtat blöder när det är sådär jobbigt!!



Hoppas det fortsätter i dagens stil.

2012-02-22 @ 15:13:15
Postat av: Mamma/Mormor

Älskade förståndiga unge <3

2012-02-23 @ 11:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0