100903

Tror Linus är inne i någon utvecklingsperiod.

Han vaknar mitt i nätterna och även på morgonen och är såååå ledsen o går knappt att trösta.
Mitt älskade lilla hjärta, vad jobbigt det måste vara.

Men det kanske egentligen inte är så underligt om han drömmer. Det är ju mycket nytt för honom på dagis!



Imorn ska vi iaf ha lite partaj hemma hos oss, hoppas Linusen håller sig frisk o kry så han kan sova hos farmor & farfar.
Det är ganska många som tackat nej såhär på slutet men tror vi kommer bli runt 16 stycken iaf.
Ska bli jättekul och jag är laddad till tusen :)




Kommentarer
Postat av: Jessica, Alva och Vilmer!

Oh va kul med party! Vi är faktiskt ett tjejgäng (mest mammor) som ska ut den 25/9 och göra stan osäker! ;)Ha det toppen

2010-09-03 @ 15:08:58
Postat av: Elin

Vilken sötis i diskhon! :)

2010-09-06 @ 20:00:56
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg
Postat av: Jenny

Wiee vad kul med partaj.. Hoppas att han häll sig frisk.. Vi får ta och boka in en ny tjejkväll någon dag. Var så kul när vi va hemma hos dig!

Hoppas allt är bra med dig och familjen.

Kramar

2010-09-07 @ 11:17:27
URL: http://jensanmensan.blogg.se/
Postat av: Caroline och Wille

Hej hej. Hoppas allt är bra :-);-) Har är det sådär wille har haft lite feber och väg velar från och tillbaka om dagis i morgon. Får se framåt kvällen. Wille har med haft sådana nätter då han vaknar och gråter massor. Nattskräck finns det något som heter. Är inte riktigt som mardrömar för i vårat fall är han inte kontaktbar. Skriker och slår omkring sig och är uppe och går. Växer bort men är jobbigt. Sen ibland vaknar han av att han drömt men det är helt olika gråt. Kram kram

2010-09-07 @ 13:44:46
URL: http://skarlund.blogg.se/
Postat av: Caroline och Wille

Hej igen... Hoppas det går bra hos Läkaren.. Nej det är hemskt när de inte reagerar när man försöker ta upp dem och de bara fortsätter att gråta hejdlöst och inte ens verkar gå att få kontakt med.. Har inte varit inne på den sidan du skrev men ska nog läsa lite där.. Jo jag jobbar kvar. Har dock varit ledig i 6 veckor.. Hm både skönt och inte. Jocke har inte varit ledig något i sommar så det blev lite tufft. Nu ska jag jobba 4 veckor sen går jag hem. Är ca 64 dagar kvar till bäbis=) så vi får se när den kommer. Wille blev så klart sjuk nu så vi missa första dagen på dagis. Ska i morgon jag hoppas han är ok. Han har haft feber igen fattar inte hur ofta de ska ha det 3 dagar och hög feber sen försvinner den.. Kram kram

2010-09-08 @ 15:43:48
URL: http://skarlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0