Älskar sooooolen

Ikväll är det vårruset och kors i taket är det strålande sol och blå himmel.
Vi har fått fina tröjor (t-shirts och en munkis) från jobbet som vi alla ska ha, fiin fiint.. efteråt ska vi sätta oss i parken och picknicka. Underbart!


Imorn går Linus sin sista dag på Ekan för att sedan ha ett lååångt "sommarlov" tillsammans med mig och Jens.
Det känns faktiskt lite vemodigt att lämna Ekan, men så är det bestämt och så får det bli. Kommer förhoppningsvis inte känns så när han väl är inne i rullarna på Båten.



Idag cyklade jag till jobbet, får dåligt samvete när jag varje morgon möter duktiga Virre (Gustavs mamma) som så hurtigt cyklar vajre dag. Jag hakade på henne helt enkelt och va mycket roligare det var att cykla när man hade någon att tjattra med hela vägen. THANKS Babe för sällskapet och det dåliga samvetet ;)

Det är många födelsedagar nu i juni. Imorn fyller Linus dagiskompis Klara 2 år, på lördag fyller min älskade mamma, på måndag fyller min älskade vän Elin och i slutet av juni (30e) fyller Linus dagiskompis Gustav 2 år och även min älskade vän Thessan.

HIPP HIPP HURRA OCH STORT GRATTIS TILL ALLA ER <3


Kommentarer
Postat av: Jenny med familj

Härligt med vårruset. Det är verkligen mysigt med picknicken efteråt sen ;)

Hoppas att det gick bra och att du var nöjd med tiden..

Ha en bra vecka! Kram

2010-06-07 @ 14:48:58
URL: http://jensanmensan.blogg.se/
Postat av: Virre

hihi, det var så lite, kul att man kan inspirera trots att man känner för att ringa taxi på lindövägen ibland ;) Mycket kalas, mycket skoj! kram på de

2010-06-09 @ 20:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0