<3<3<3<3<3<3<3<3

Ok, eftersom att alla andra skriver om alla hjärtans dag så gör väl jag me de :)

Vi har bestämt att vi inte ska göra nåt speciellt o inte köpa nåt "onödigt" - men hjärtat mitt kom hem med fina blommor och världens godaste kladdkaka från Lindöhallen som han vet att jag älskar... så himla gulligt, och nu får jag dåligt samvete :)

Har vart i Linköping hela dagen hos Fam Lindgren/Eriksson, nytillskottet Melvin var såååååå underbart fin. Kommer verkligen inte ihåg att Linus har varit sådär liten.. Sweetie <3

Vi tyckte Linus kändes lite varm när vi skulle åka hem och mycket riktigt när vi kom hem så hade Lillis feber, HERE WE GO AGAIN. Hoppas det är nåt tillfälligt, annars ska jag ringa barnavd på sjukan imorn och kräva att de tar prover för att se vad som försegår i den där lilla kroppen. Blir ju riktigt orolig nu..
Hoppas han får sova inatt och vaknar utan feber-helv**e.


Ha en underbar kväll <3 och håll tummen för att Linus inte blir sjuk(are)



Kommentarer
Postat av: Jenny med familj

Glad alla hjärtans dag.. Vad gulligt av honom =)

Håller verkligen tummarna att febern går ner och att det bara var tillfälligt.. Kram

2010-02-14 @ 21:06:05
URL: http://jensanmensan.blogg.se/
Postat av: lejonheart.blogspot.com

ja åsa.. nu får det vara bar med linus och sjukdom.. ställ till ett jävla liv. stackarn får ju aldrig vara frisk. håller tummarna för att det bara va tillfälligt.. kul att träffa melvin..kram

2010-02-14 @ 21:21:38
Postat av: Caroline och Wille

Hjärtat då.. Inget kul när de små är sjuka.. Hoppas det bara är dagis bassilusker... Här rullar allt på som vanligt. Wille är så stor nu han vill och kan själv och han testar sin pappas tålamod och mitt med för den delan , attans vilket humör de små har =)-.Själv hinner jag inte med mycke annat än jobb pendla och försöka umgås lite med Wille innan han somnar men det blir inte mycket.. Att åka 12 mil om dagen och nu med all snö är inget kul, men till sommarn sen lär jag ju inte gnälla.. Skärgården S:t Anna är underbart på sommaren och våren,,,, Kram kram

2010-02-16 @ 21:26:45
URL: http://skarlund.blogg.se/
Postat av: Simone

Vacker bild på hjärtat:) ha en fortsatt trevlig kväll..

2010-02-21 @ 22:24:36
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: lejonheart.blogspot.com

hihi tack för det snälla inlägget.. det är fler som sagt det om bilden på bloggen.. men jag vet inte.. hoppas allt är bra med er och att ni är friska.. kram

2010-02-22 @ 13:55:08
Postat av: Karin

Hej!:) ja men absolut,vill du att jag ändrar designen i samband med det?:)

2010-02-23 @ 11:08:09
URL: http://kajjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0