Bildregn

När Linus morfar var i London och kollade på fotboll kom han hem med denna urgulliga dress.
Liverpool är det som gäller :) Tack morfar (mooffaaa) <3<3

 

Det finns nog allt en idrottskille i denna lilla skitunge.
Lite handboll :)

  

Lite fotboll, nicka är kul :)

  



Köra vagnen är kul

 


allra helst när pappa kör mig i vagnen supersnabbt i hela huset :)


annars kan man helt enkelt bara stå i den



klättra är just nu en av favoriterna både ordmässigt och fysiskt,
helst upp i soffan och tända och släcka mammas lampor i fönstret eftersom jag vet att jag inte får det....
  


en annan favorit är "täättaaa" som betyder tvätta (händerna)..
 

Annars busar jag mest runt och är världens underbaraste kille <3










<3<3 ÄLSKAD AV MÅNGA <3<3


Kommentarer
Postat av: Mormor/Morfar

Så himla underbara bilder på ett litet charmtroll, något med boll kommer det nog att bli, talangen finns ju det syns.

<3

2010-04-07 @ 21:27:31
Postat av: Jenny med familj

Åh härligt med ett bildregn.. Hihi han är ju ögongodis er lille sötnos.. Så charmig.. Var det en skymt av ert nya badrum som jag såg bilder på? Har du lagt ut bilder tidigare som jag missat? Kramar

2010-04-07 @ 22:10:09
URL: http://jensanmensan.blogg.se/
Postat av: vicky

Såå himla sööt alltså. blir barninspirerad;) Hoppas allt är bra kram kram

2010-04-13 @ 19:00:55
URL: http://meavita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0