Dåligt

Hallå?

Va händer med vädret?, Igår en helt underbar vårdag med sol och grillning och idag vaknar jag upp till en vit mark? Min mamma säger att det kallas "aprilväder". Hmm... då hoppas jag mer än gärna fram till maj, typ NU direkt. Om man ska se något positivt i det hela (som man alltid måste försöka med) så är det att jag jobbar just idag... tänk om jag jobbat igår tex... då hade det varit sååå mycket segare.

Känner mig inte alls bra, natten till igår hade jag feber och dunderhuvudvärk, igår var det mkt bättre men idag känner jag mig rätt dålig igen.. Jens ringde förrut och sa att han hade feber. Än så länge är Linus frisk sånär som på lite snor och hosta. HOPPAS han klarar sig från febern.

Sitter i skrivande stund och äter grillat från igår. MUMS!


Jag är sjuukt sugen på marrängsvisch, kanske är det därför jag har sagt att när jag blir frisk så ska jag ska ta tag i mitt sockerberoende och min kropp som sakta men säkert börjar lika en 80-årings?

Nu slutar jag snart.
Se yaaa

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar. åh tack för tipset. Det ska jag kolla upp =)

2010-04-06 @ 19:10:35
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0