Outlet

Vilken underbar morgon, eller inte.
Linus vakna kl 06, somnade om en ½ timme och sen var det morgon... Nu vänder det, inga mer sovmornar :) Men vi har ju verkligen haft det superbra ett tag nu så det gör inget.

Skulle gått till ÖF idag men eftersom L fortfarande är snorig och jag har åkt på hans förkyldning också så stannar vi hemma och leker - på tal om lek så leker L helt för sig själv i sitt rum väldigt ofta, idag har han varit där inne säkert 1 timme.. går såklart och kollar till han då o då. Vår duktiga lilla prins.


Nu sover han och jag ska passa på att plugga lite, det är mkt som ska in till på onsdag.


Imorgon åker jag troligen till Vingåkers factory outlet tillsammans med min bästa svägerska C - ska försöka hitta lite vinterkläder åt L och ev lite annat smått och gått till mig och J.
Hoppas jag hittar massor med saker.

Nej nu MÅSTE jag sätta mig med böckerna.


Ha en underbar helg.

Pusskrams



Kommentarer
Postat av: jenny

Vad kul, vill oxå åka. Dom har ju väldigt mycket bra kläder där, och jag tycker om att dom fått in så mycket från polarn o pyret. Hoppas ni hittar massa fint kram jenny

2009-09-11 @ 10:08:16
URL: http://jensssan.blogg.se/
Postat av: virre

trist att ni är lite hängiga båda 2. och segt att han börjar vakna tidigare och tidigare men men vi har de likadant...skönt att han leker bra själv..ha är verkligen duktig er pojke...funderar på om han ska bli mentor till vår...han är inte fullt lika duktig..men men det kanske kommer...sån tur att alla barn är olika..hoppas ni hittar nått fint imorn...plugga lugnt..kram

2009-09-11 @ 10:54:04
URL: http://lejonheart.blogspot.com
Postat av: Anonym

Kom precis hem där ifrån... Min lillkille är en mån yngre än din och jag kom hem med två par strumpor, en body o en filt... =/ Fanns Ytterplagg, men INGET annat... Varken skor eller något till småskitarna... Inte roligt... De hade dock fått in massor Lundemyrgrejer om du tycker om det! Jag är ganska trött på det. Hoppas du hittar mer!!! =)

2009-09-11 @ 17:23:03
Postat av: Elin

Hej! :) ja, jag nu ska jag försöka blogga nån gång om dagen iaf ;) Kul att ha sen och kolla tillbaka på. Allt bra med er? Kramis!

2009-09-11 @ 19:25:57
URL: http://elincecilia.blogg.se/
Postat av: Elin Ö

Hejsan! Vi har vart upp på vinden me gamla tv´n o lite grejjer. kanske drar en sväng på stan sen o efter d blir d mat i hageby o träning kl 5. Ska du me?? Ringer sen allefall! Puss!

2009-09-13 @ 11:11:26
Postat av: Elin

Ja, det blir jätte nära er! :) Gillar verkligen området med närhet till vattnet och skogen! Vi var ute där förra veckan och tog kort. Ska göra det lite då och då, kul att bilder på hur huset vuxit fram! :) Japp det stämmer, det är hans syster med familj vi blir grannar med ;) Kan tyckas lite märkligt, men själva tycker vi bara att det ska bli kul! :)

Jag var i Vingåker för ca 4 veckor sedan, hittade ganska mkt träningskläder men ibland hittar man nada..

Vad har ni för er idag då? Vi ska pyssla och städa lite hemma sen blir det söndagsmiddag hos Chris föräldrar, skönt att slippa laga mat ;)



KRAMAR till er!

2009-09-13 @ 11:15:32
URL: http://elincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0