Stand Up och flaskträning



Igår var vi som sagt på Magnus Betnér, det var riktigt kul - dock lite vääl grovt ibland men men de får man ta :)
Innan Betnér var vi på trädgårn och åt och drack (cola:), det var hur mysigt som helst. Tack igen, Comunit för att jag fick följa med :)

Kul nyhet, köpte en ny nappflaska igår till L från apoteket och KORS I TAKET drack han 60 ml (!) ersättning ur den nyss. WOOOHOO. Stolt mamma :) Innan har det max gott i 10 ml så detta är verkligen ett framsteg, nu ska jag hårdträna och försöka få i han lite på kvällen kanske.

Fin väder idag.. ska nog ta en långpromme med L senare.

Fredag också som alltid är såå välkommen. Ikväll ska J ut med jobbet och några kunder till dem så L och jag är ensamna..ska nog köpa hem lite godis (för en gång skull, eller inte) att munsa på.

Ha en bra fredag!

Pusskrams

Kommentarer
Postat av: Mormor

Klart du ska köpa lite fredagsmys. Kul att Linus gillar flaskan du köpte bara att träna på...

Kram Mormor

2009-05-15 @ 12:01:18
Postat av: Mia

Åhhh... Magnus Betnér I LÖV!!! Jag är allt lite avundsjuk på dig.... ha de gott!



kram

2009-05-15 @ 18:59:48
URL: http://frusamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0