Sååå underbart söööööt

Detta mötte mig för ca 20 min sen... När jag klev ur sängen och skulle ta upp lilleman så ligger han såhär.
Hahaha, så jäääkla söt om jag får säga det själv. Undra vad han lekte, Koja kanske? Haha.
Detta gör ju livet så mycket enklare, sånna små saker förgyller verkligen dagen och livet....


Älskade unge <3





Ikväll är det vårruset, dock så är ju vädret KASST som fanken.. så himla typiskt...
MEN på lördag ska det bli en STOOOR sol och cirkus 20 grader varmt, precis som önskat.
WOOHO.

Linus verkar vara sig själv idag igen, han har sovit bra inatt ...
Natten mot tisdagen var katastrof och hela dagen igår med... tror det beror på vaccinationen som han fick i måndags.

Nu ska vi leka lite och jag ska äta frukost.

Ha en bra dag, trots pissväder.

PUSSKRAAMS

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha så sööt!!

Lycka till på vårruset i dag, du är duktig det skulle jag aldrig orka :)

2009-05-28 @ 07:20:59
URL: http://christelcaroline.blogg.se/
Postat av: Linda Nyman

Vad söt han är!!=) Man vill ju bara äta upp honom. Hoppas det går bra ikväll och på lördag. Kram

2009-05-28 @ 07:36:39
URL: http://lindanyman.blogg.se/
Postat av: Jonas Jakobsen

Ska försöka komma och titta på vårruset ikväll. Hoppas det inte regnar

2009-05-28 @ 08:20:24
URL: http://jonte85.blogg.se/
Postat av: virre

sötgöte..

2009-05-28 @ 10:23:55
Postat av: Vanesa

Naaaw vikken söötis!!!

2009-05-28 @ 11:32:12
URL: http://bertaboo.blogg.se/
Postat av: Erica

guuu så sött!



Jag hade verkligen sett fram emot å gå på bröllopet då det är en av mina bästa kompisar som gifter sig. Men om inte Vincent är bra så kommer jag inte kunna slappna av å lämna bort honom. Håll tummar å tår åt oss för att vincent är bättre tills dess :-).

2009-05-28 @ 14:49:35
Postat av: Caroline

Så söt han är. Det är inte klokt vad man älskar sitt barn. Kan bara fastna på Wille ibland och bli helt tårögd bara för han är så söt.Och för man får ett stort leende när man säger "Hej älskling" Har också varit ute och gått. Var nere på stan men jag skulle ta spårvagnen hem hade jag tänkt med det blev inte så det var full på 3 stycken och då hade jag kommit ner till stationen då var jag så förbannad att jag gick hem. Så här i efterhand var det jätte skönt , men jag är fortfarande irriterad över att det alltid ska vara så trångt på bussar och spårvagnar och så alla som ska sitta och stå på de enda plaserna där man kan få plats med en barnvagn.... GRRRR!!!

2009-05-28 @ 15:19:13
URL: http://skarlund.blogg.se/
Postat av: maria r

det är ju inte klokt så söt han är!!! kram

2009-05-28 @ 15:23:44
Postat av: Svärmor

Vilken liten busunge, klart han leker tittut, ser verkligen busig ut i blicken.

Mormor

2009-05-28 @ 19:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0