Onsdag

Igår var en supermysig dag, åt lunch och fikade med Mickis och Stella.. blev även en sväng i butikerna :)
Mickis hittade en efterlängtad bikini och jag köpte ett par söta små skor till Limpan.

 


Jag köpte även en vit kofta för 29.90 på H&M, den skulle egentligen kosta 149 kr, men var tydligen felmärkt och kassörskan märkte ingenting.. så Tack för de :) Hihi.
Igår noterade vi även att L snart vänder sig från rygg till mage, bara en liten arm i vägen :) Söööötast.


Idag är vi bara hemma och myser Limpan och jag.. Imorn ska vi till Öppna förskolan med Mickis och Stella, spännande.

Nej, nu ska jag ta hand om min trötta lillprins. Dags för en liten powernap tror jag.

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: thess

gu så söta små skor:-)

Jaa jag tycker oxå det är stilrent med en glasskiva, smart & snyggt.

Skönt att allt är bra med er, här är det oxå bra, bara lite trött på vädret, längtar oxå till våren/sommaren, ska bli så skönt att hänga undan alla tjocka vinter kläder.

ha det gott kramkram.

2009-03-11 @ 21:06:21
URL: http://prinsesstess.blogg.se/
Postat av: Carro

Sååå tuffa skor! Vart köpte du dom?

Vilken öppna förskola ska ni till?

Kram

2009-03-11 @ 21:40:35
URL: http://christelcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0