Mångsysslare

Idag har jag varit så mycket husägare som man kan vara :)

Jag har hjälpt J att skruva ihop resten av trallen, han sågade och jag skruvade kan man säga, det var sååå varmt så bikinin åkte på så nu har jag fått lite färg igen - J där emot ser ut som en kräfta på ryggen, heeelt burned stackarn. jag hann även med att klippa gräset. Allt detta hann vi med eftersom Limpan var hos sin mormor och morfar. TACK underbara ni, guld värt. Älskar er!

Det är mycket ålning här hemma nu, L tar sig fram överallt - om man ställer honom mot något så han får hålla sig i så står han själv, han är så stark vår lilla skitunge <3


Nej nu ska jag krypa till kojs.


Kommentarer
Postat av: virre

om du har tid och orka kan du väl oxå komma och hänga i wasaparken..så kanske vi ses där...kram

2009-06-22 @ 09:43:35
URL: http://lejonheart.blogspot.com
Postat av: Jenny å Engla

Visst e det bra med morföräldrar, de ställer alltid upp ;-)

2009-06-22 @ 11:30:02
URL: http://jensanmensan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0