Sömnen är befintlig igen :)

Inatt sov Linus från 19-05 utan matstopp - vid 05 fick han välling och somnade sen om till 08 - Jag håller alla mina tummar och tår för att detta håller i sig. Woohooo.

Linus sover och jag sitter ute på altan i solen.. redan sjuukt varmt. Me like, dock skulle de vara pricken över "it" om vi hade pool att svalka sig i... jag tar Limpans lilla så länge. Haha.


Sen ska vi på stan en sväng och luncha med Tant Z :)

ha en bra dag alla soldyrkare.

Puss


Tänk att dessa små sötisar är födda samma år, de kan man inte tro (än så länge iaf :)

Kommentarer
Postat av: Elin Ö

Underbart ni verkar ha d i solen!! Jag ska njuta för fulla muggar i 3 dagar innan jobbet kallar igen!(iof ä jag på jobbet nu, men snart ä d långhelg!!) Puss, Hälsa la familia!

2009-06-25 @ 10:49:45
Postat av: Jenny å Engla

hihi skulle vilja se en bild med dig i limpans pool, ler.. Men vad gör man inte för att svalka sig i denna värme ;-)

2009-06-25 @ 21:39:44
URL: http://jensanmensan.blogg.se/
Postat av: Carro

Det var kallt men jag tycker alltid att det är kallt, några veckor till så kan jag bada :) Jag skulle inte sätta Vincent i det vattnet iaf, tycker det är för kallt.

Ha det så trevligt, får se om vi oxå åker dit!

2009-06-25 @ 22:41:02
URL: http://christelcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0