Äntligen Hemma

Jag har följt programmet "Äntligen Hemma" under våren, där gör de om en helt hus totalt... rätt kul att se allt från början till slut.. känns dock som det har tagit jääävulskt lång tid eftersom programmet bara går 1 gång i veckan.. Haha.
Men iaf, igår var det sista programmet och då fick man se resultatet.. shiiit blev riktigt snyggt, kanske lite udda och extrem inredning i vissa rum men riktigt coolt ändå.. Trodde ju självklart vi skulle få reda på hur mycket huset gick för i slutet av programmet men icke sa nicke - då hänvisa de till hemsidan .. så gick självklart in och kollade läget.
Budgivning pågår o det lär ju gå för sjuuuukt mycket pengar säkerligen, men har man "lite" pengar över så varför inte. Hahaha.


På tal om inredning så blev jag och Jens intervjuade av redaktören (och min kompis) Matilda som jobbar på hemmakanalen.se för ett tag sen, de efterlyste före och efterbilder på renovering man gjort själv. Vi har ju renoverat en hel lägenhet innan vi flyttade till huset.. Ni kan läsa intervjun här och titta på bilderna.


Nu ska jag fortsätta med mina köttbullar... har köpt färskpotatis med för första gången i år. Så färskpotatis, hemmagjorda köttbullar och brunsås till middag. Mummaaa.

Hej Sveeejs

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ni är verkligen renoveringskung och drottning :)

På sajten kommer det finnas svar på frågan vad huset gick för... när det är sålt, budgivning pågår!

Vi ses å hörs!

2009-06-03 @ 15:53:30
URL: http://hemmakanalen.se
Postat av: Madde

Färskpotatis, köttbullar och brunsas later supergott. Det är B's favoritmat, jag har försvenskat honom =) Kramar

2009-06-03 @ 16:01:17
URL: http://livetiberlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0