Min sambo sover med öppna ögon :)

Beviset är klart.
Min älskade sambo sover med öppna ögon... igår var vi eller ska nog säga J lite trött efter lördagens partaj. Han ligger och leker med L på golvet och efter ett tag så kryper såklart L där ifrån in till sitt rum.. Jag undrar vad J håller på med och går fram till honom där han ligger på golvet, pratar med honom men får inget svar och hör att han snarkar med ÖPPNA ögon. Hahaha. Han går och pratar ju även i sömnen så jag blir inte förvånad om man säger så :)


Älskar dig ändå mitt lilla flummo :) 

Här kommer beviset :)




OBS! Alla bilder är mina och får INTE kopieras utan lov.

Kommentarer
Postat av: Thereisa

Han är lite läskig den där Jens.... rolig film dock...

2009-08-24 @ 10:29:28
Postat av: virre

hahahaha underbart åsa....det där karlsläket är ett släkte för sig....

2009-08-24 @ 11:07:24
URL: http://lejonheart.blogspot.com
Postat av: jenny

Ha ha ja är man småbarns föreldrar så kan man nog somna lite var stans, men jag kanske skulle föredra något mjukare.kram jenny

2009-08-24 @ 14:28:56
URL: http://jensssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0