Life is a bitch

Hej hopp.

Nu har vännerna återvänt till Linköping, Thessans mage var hur söt som helst och stenhård :) Kommer inte ihåg att min mage var sådär hård, men Jens påminde mig precis. Åhh det är så kul när ens vänner skaffar barn.



Jag har världens ångest, ångest för så mycket som har med framtiden att göra.
Jag har ju en plan, tror jag - men vet inte när och om den kommer funka... har aldrig någonsin haft ångest för nånting ever, inte ens bakfylleångest som så många får.. Nu kan jag inte somna om kvällarna och sover skitdåligt rent ut sagt. Jobbigt läge som jag bara måste leva med, det måste ju gå över.

HEJA MIG!!


Bjuder på denna, såhär känner jag just nu :)



OBS! ALLA bilder är mina och får INTE kopieras utan lov.

Kommentarer
Postat av: virre

heja heja åsa friskt humör!!!!! inte ska du vara deppig...vadan denna ångest?!?!?!

2009-08-13 @ 21:41:50
URL: http://lejonheart.blogspot.com
Postat av: Caroline

Gumman då... Ja du det finns inget värre än när man känner den där magklumpen för något som komma skall eller man ligger natt efter natt och planerar och planerar... Jag har lite sånt med men det är för vårat husbygge.... Jag är så orolig att vi kommer sätta oss på pottkanten få en massa lån ett hus som inte blir klart och så tär det på varandra när man bygger hus och det är jobbigt som det är... Samtidigt som jag längrar så enormt mycket efter att få sätta nyckeln i min egen dörr och kunna gå ut i min egen trädgård.. Men allt detta kommer inte gå hur enkelt som helst... Ska ringa kommun nästa vecka och se om vårt ärende tas upp sen måste vi fundera hur vi ska lägga upp det hela.. Flytta mm... Vi ska inte ha kvar lägenheten i stan när vi bygger och jag har inte en aning om hur vi ska få plats med allt hemma... Får rensa ut hemma på landet som fasen men det blir nog ganska ok mycket skit där gamla möbler mm.... Men klumpen finns där.. Sen funderar man på familjen jobbet mm hur mycket ska jag jobba vill jag jobba där jag jobbar skulle vilja börja plugga men ... Suck,,,,



Kram kram

2009-08-14 @ 07:30:59
URL: http://skarlund.blogg.se/
Postat av: Cilla

Jag känner igen det där. Ångest för dagis, ska jag jobba eller plugga, hur blir det med ekonomin, vad vill jag göra. Ja fy fanken många grejjer att tänka på men ta det lugnt alla bitar kommer att falla på plats så småning om. Massor med pepp kramar!

2009-08-14 @ 09:57:36
URL: http://nobrant.blogg.se/
Postat av: Björn

Nu känner jag igen dej! Karin hälsar. Ha det så j-la bra. Vi kanske hörs Margaretha.

2009-08-14 @ 23:17:39
Postat av: Björn

Nu känner jag igen dej! Karin hälsar. Ha det så j-la bra. Vi kanske hörs Margaretha.grattis till LInus?

2009-08-14 @ 23:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0