Sitter i solen....

.... på baksidan o bloggar, Linus ligger och snarkar i vagnen efter en kort promenad!

Så himla underbart det är att bo i hus och ha turen att få vara hemma och njuta av detta fina väder. Nu känns det lite bättre och senare ska Linus mormor och morfar ha honom en stund så jag får lite egentid. Världens bästa svägerska erbjöd sig också, tack snälla ni för att ni ställer upp. *kärlek*


Måste nog börja med Minifomdropparna igen, vi slutade för nån vecka sen och sen dess har han faktiskt inte sovit så bra om nätterna - men man vet ju inte om det är magen eller nåt annat. Läste på en annan tjejs blogg, hennes son är ca 2 veckor yngre än Linus och han har börjat sova 8 timmarspass, himla skönt för dem. Jag längar till den dagen eller natten ska jag väl säga då jag får sova 8 timmar i följd. Då ska jag nog fira. Hehe.

Dopet närmar sig med stormsteg, alla utom 2 st har tackat ja vilket är superkul - vi kommer bli ca 45 st. My godness, 45 pers är mycket när man tänker efter. På sönd ska vi åka till Vingåkers factory outlet och inhandla kostym till pappa Jens. Åhh va fin han ska bli. Hoho.

På fredag ska jag om det går enligt planerna färga min utväxt, ska gå o göra mig riktigt fin till Mickis bröllop så det här är bara en nödlösning sålänge för jag ser verkligen förj-vlig ut i håret så nåt måste göras NU. haha.


Bye Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0