Smygstart

Idag har inte jag inte gjort många knop, förrutom damsugning och tvättning.. Vid 15 tiden kom jag på att jag kanske skulle åka och reka lite julkappar så det bar av till Maxi, där hittade jag lite grann till bla Jens och Emma - Wedins ska tydligen byta ägare så de har 30 % i hela butiken (tips), jag hittade ett par skor till J som endast kostade 349 kr och dem impulsshoppade jag utan att ens veta om han skulle kunna ha dem eller ännu mer VILJA ha dem - skor, J och jag går inte riktigt ihop alla gånger, ihhhhh.... MEN det bästa av allt var att han tyckte dem var jättefina och tom sköna och storleken passade som handen i handsken. och vem blev gladast i världen om inte jag - MOUAHAHA.  åkte även förbi Rusta och Bauhaus och fyndade lite julpynt och julmust på vägen hem.
Nu har jag pyntat lite i köksfönstrena, här kommer lite bilder på de + ett av mina fynd idag :)

Sleep tight


Julpyntat i köksfönstrena

Big mama på stegen                                  Snygging va?


Ett av fynden, och daddy blev såå lycklig

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stege är bra.... kommer jag ihåg

Mojan

2008-11-27 @ 20:35:53
Postat av: Matilda

Vilka fina ljuskulor!!! Vill också ha :) Köpte du dom idag??? Kraaaaama

2008-11-27 @ 20:58:32
Postat av: Ölin

superfint i fönstrena!!!

2008-11-27 @ 21:21:58
Postat av: Sanna

Va julmysigt du gör det=)

2008-11-28 @ 09:13:49
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0