Ohh happy day

Ni kommer inte att tro mig, men lillskrutt i magen hade vänt sig rätt helt själv till just idag. Helt sjukt. Haha. Vilken rolig en.. kanske trots allt lyssnar på mamma och pappa lite grann i alla fall :) Nu hoppas vi bara på att den ligger kvar så tills det är dags, de ska hålla lite extra koll på oss nu framöver. Vi fick reda på att h*n väger ca 3000 g också, lilla mini ♥ - åhh vad glada vi är. Nu ska jag njuta av min ledighet, sitter just nu och dricker en kopp te och äter en macka framför Malous "efter tio"  Ev ska jag träffa Mickis och Stella senare, men nu ska jag som sagt bara slappa och njuta ett tag :)


Ha en underbar dag i höstsolen, tack för alla tummar ni hållt för oss.

PussåKram
Å


Kommentarer
Postat av: Elin

Vad roligt gumman! Är så glad för er skull, det verkar vara en riktig smarting därinne.

Hoppas du njuter av friheten och ledigheten :-)



Kram Elin

2008-11-17 @ 18:26:15
Postat av: Matilda

Heeej tjejen!

Hohoooo, grattis :) Va härligt, vilken tajming :D

Håller tummen att mini ligger kvar nu! Tills det är dags! Kanske inte alls långt kvar. Eller så kommer den 16 dagar efter som mosters gjorde :P på min födelsedaaa kanske ;)



Ha det bäst, tänk på att jag sitter vid efter 10 varje dag när du ser det på TV! :)



kramkraaaaama

2008-11-17 @ 20:23:32
URL: http://antligenhemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0