Tom..

Vet inte om jag ska skratta eller gråta...

Vi fick en tid för undersökning och ev igångsättning på självaste Julafton, så nu räknar jag med det och nu är det definitivt.. Känns oerhört skönt att ha fått ett datum men samtidigt oerhört jobbigt att den ev kommer titta ut på Julafton -  det är ju vad vi vetat hela tiden, att om vi skulle gå över till maxtid skulle det bli igångsättning på Julafton men nu blev allt så verkligt så jag vet inte vad jag ska känna.
Skriver allt här så kanske vi slipper alla frågor och tjat kring detta, för just nu tycker jag att det är jobbigt.

Huvudsaken är att skrutt kommer ut frisk och välskapt...

♥... Men jag ber ändå för din egen skull att du väljer att komma ut tidigare♥





Kommentarer
Postat av: Sarah

Det är inte helt värdelöst att fylla år på juldagen (som jag). Man blir ju lite "speciell" och ni kan ju göra barnets framtida födelsedagar till något ojuligt.

Tänker på dig! Kram!

2008-12-17 @ 14:00:54
Postat av: Erica

Inte den roligaste dagen å fylla år på men ni kanske kan fira den lite extra på namnsdag eller ta nån annan dag å göra det lite speciellt istället, OM det nu blir så att de blir på julafton :-/. Håller tummarna för er att bebis tittar ut innan!

2008-12-17 @ 14:57:20
URL: http://www.hoppsanimagen.babyblogg.se
Postat av: Hanna

Hej där!

Hittade din blogg hos Mickis!

Klart skrutte/skrutta kommer ut innan, han/hon vill ju inte missa Kalle anka kl.15:00.



Lycka till! Kram! Hanna

2008-12-18 @ 09:10:10
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hejhej,

Förstår om julafton inte känns så kul. Jag har alltid tyckt om att fylla dagen innan. Alltid varit speciellt och man har fått presenter två dagar i rad :) Men jag tror ändå inte det blir julafton, om ni blir igångsatta då så lär det ju ta ett tag! Min moster tog det två dagar för sen de började "putta" på mini att komma ut!!!



Å dessutom, kan gå fort, när som tittar skrutt ut!

2008-12-18 @ 14:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0