Fruktsallad

Nu har jag gjort mig en stooor fruksallad (med grädde till) som jag sitter och vräker i mig framför desperate housewives, det är jag värd tycker jag :) Jag tröstäter absolut inte (eller kanske lite, hah) Jag hade gått ner 1 kg när jag vägde mig hos BM, jag som trodde jag gått upp 3 kg eller nåt senaste veckan så som jag ätit. Konstigt det här, har faktiskt börjat tycka lite synd om mig själv senaste dagarna - har jag aldrig någonsin gjort förrut, ärligt alltså. Förmodligen har det med alla dessa jäkla hormoner att göra, humör är  upp och ner totalt. Som tur är (för Jens skull framförallt) har det ju kommit först nu, sista veckan/veckorna. Han är det bästa som finns, han stöttar och står ut med sin gravida ko ♥
♥ även till er andra som stöttar oss.

Nu ska jag titta på Yroll som går på Tv4 film - tyvärr verkar det som Tv4 har problem med ljudet, inget ljud på några av 4ans kanaler för tillfället.


Tjipp






Kommentarer
Postat av: zetta

Du jag mutar dig om du ändrar datumet på vadslagningen...Jag sa faktiskt den 24 men du lyssnar ju aldrig :) Pusss

2008-12-17 @ 23:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0