2-årskalas

Precis hemkommen från 2-årskalas, jättemysigt och Edwin visste precis vem det var som fyllde år och vem som skulle få paket :) Goda kakor och bullar och framförallt supergod tårta som Maddes kompis hade gjort själv, heelt sjukt fin - ska se om jag kan få lite bilder på tårtan av Madde som jag kan lägga upp.

Nu står kocken min och lagar wok, jag känner mig inte riktigt på humör för varken matlagning eller något annat så det är tur man har en underbar sambo som tar tag i saken då. *kärlek*


Barnafödande: Har fortfarande den där molande värken. Fick ett tips från en sjuksköterska på sjukan som höll på med akupunktur om att jag ska låta J massera min fötter och då trycka extra på utsida lilltårna - Detta ska alltså enligt henne startat förlossningar. Såååå nu ni, nu blir det massage hela kvällen lång :)

Pussåkram vi ses på stan


Kommentarer
Postat av: Elin Ö

tack för peppningen! Behövs alltid! Och hejja dej! hoppas lillen tittar ut snart! Pusskram...o va stark!

2008-12-07 @ 22:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0