2011-03-03

Redan torsdag, Jag gillart!

Slutar 16 idag, hämta Limpan och lämna av honom hos Jens, sen drar jag iväg på lite äventyr.. Ingelstaområdet ska få sig ett besök och senare ikväll ska jag till Maria, hon ska hjälpa mig att färga håret och så blir det nog en hel del babbel :)
Så himla skönt o komma hemmifrån lite spontant sådär mitt i veckan.. annars är det oftast på helgerna man tar sig lite tid för sig själv.


Träffade Malin och lilla Maja som är 6 veckor i fredags, sååå liiiten. Det är så sjuuukt att man faktiskt har glömt bort att Linus har varit sådär liten. Nu vägde ju Maja bara yttepytte lilla 2700 g när hon föddes men vägde nu 3800 g. Hon var sååå sööt.
Nu längtar jag ihjäl mig och hoppas verkligen att vi kan få till ytterligare ett litet mirakel snart.
Det är ju inte det lättaste men men, bara o kämpa vidare.
Det värsta är att när man så gärna vill så blir det som en tvångstanke och då sätter det sig som en spärr i hjärnan. Hah.
---------------------------------------

Just de, 2 st bröllopsinbjudningar har ramlat ner i brevlådan.. nästan som om de har hört min önskan om att få gå på bröllop. Haha. Båda två i juli och som tur är på olika datum. Bäst och kontakta barnvakterna redan nu då! ;)

Nu ska jag sluta svamla och jobba vidare.

Puss i påsk

Kommentarer
Postat av: Tess

Himla mysigt att få gå på bröllop, skulle jag med vilja, men tror alla väntar på mig först.

Kul med ett syskon snart, ska hålla tummarna. Vi planerar oxå barn men de går inte riktigt vår väg, eller så vill inte min kropp, och de blir som du skrev en spärr tyvärr :(

Kram

2011-03-03 @ 23:23:03
URL: http://thereseeldh.blogg.se/
Postat av: Josefine

ja otroligt skönt att få en bra läkare! härligt med 2 bröllop. det är så kul att gå på bröllop. hoppas ni lyckas med nummer 2 snart! kramar

2011-03-04 @ 12:40:27
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: Elin

Håller tummarna att ni snart får till ett mirakel! :-) Som sagt inte alltid det går så fort som man vill..men med lite tålamod kommer väntan och "jobbet" ge belöning!;-) Della var inte en lätt sessa att få till heller men efter 10 månader gav hon oss ett bevis på att hon hade flyttat in i magen - efterlängtade plus! :-D

2011-03-06 @ 22:36:43
URL: http://elincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0