Skräckupplevelse

Har glömt skriva vad som hände oss natten mot i lördags..

Vi hade gått och lagt oss och men vaknade båda två med ett ryck vid ca 01 mitt i natten, båda satte sig upp i sängen och sa "vad f**n var det där" Det var någon som försökte öppna vår ytterdörr, eller rättare sagt någon som ryckte i dörren. Mitt hjärta slog i 300 tror jag, samtidigt försökte jag övertala Jens att inte gå upp.. men det gick inte, han smög upp för att kika ut genom fönstret om han såg någon, vilket han inte gjorde... Då gick han ut för att kolla, såg ingen men hörde massa "liv"  ...  Så vi drog slutsatsen att det var några snorungar som busade med oss, men för säkerhets skull ringde vi securitas som är vår larmleverantör, de har en bli som patrullerar i området så de kom och gjorde en "yttre kontroll" av vårt hus och sedan åkte de en sväng i området.

Kändes såååå läskigt och jag kunde inte somna, låg och tänkte på vad som kunde hänt om dörren vart öppen osv.
Grejen var den att jag satt uppe ett bra tag efter att Jens gått och lagt sig och när jag skulle gå o lägga mig så kände ja på ytterdörren och den var öppen.. och jag blev skiträdd för jag låser ALLTID när ja kommer innanför dörren, men Jens hade tydligen vart ute i garaget och glömt låsa efter sig... Det var bara tur att jag kände på dörren.. Nu har Jens fått sig en tankeställare han med och jag hoppas han aldrig mer glömmer att låsa efter sig.

Usch.. tur vi har larm säger jag bara!

Over and out


Kommentarer
Postat av: Jessica & Alva

Fyyyy, så otäckt!

2010-03-09 @ 10:41:39
Postat av: Jenny med familj

Usch jag hade blivit jätteskraj.. Ja han kommer nog aldrig att glömma låsa dörren nu.. Som tur är så låser vi båda alltid dörren.. Usch usch..

2010-03-09 @ 21:46:26
URL: http://jensanmensan.blogg.se/
Postat av: lejonheart.blogspot.com

men fy vad läbbigt.. jävla idioter som håller på sådär... man kan ju hjärtsnörp... som sagt hoppas jens låser efer sig i fortsättningen...

2010-03-09 @ 22:25:02
Postat av: Jonas Jakobsen

Det var en läskig upplevelse förstår jag

2010-03-10 @ 08:42:11
URL: http://jonte85.blogg.se/
Postat av: Carro

Åh nej va läskigt, vilka idioter! Hoppas Linus blir bättre snart, inte kul det där. Kram!

2010-03-11 @ 08:29:37
URL: http://christelcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0