Lämning

Nu har jag lämnat Linus på dagis vid 09.30 typ för att hämta honom vid 12 ungefär.
Det känns i hjärtat men det känns ändå bättre eftersom han glatt vinkar hejdå, som jag sa till en av fröknarna han är nog inte medveten än men det kommer en dag då han blir det och då kommer det bli jobbigt.

Jens ligger hemma med feber och halsont, har sagt åt honom att överdriva lite så han får komma och lämna halsprov. Ju förr desto bättre om det är nåt som behöver penicilinkur.

Hej svejs

Bjuder på några bilder från Linus 1-årsdag
Skulle bli ett tåg men det blev till slut bara kallad en "fordonstårta" Haha


Utseendet spelade ingen roll, god verkade den vara iaf :)
 

 





Kommentarer
Postat av: Jessica & Alva

Vilka fina tårtor..!

2010-01-18 @ 15:19:27
Postat av: lejonheart.blogspot.com

härligt att han verka glad på dagis.. snart är det vår tur.. min karl är oxå hängig här hemma... krya på dig jens.. tack för bilderna.. kram

2010-01-18 @ 18:19:04
Postat av: Mormor

Jag tror han kommer att trivas, verkar redan vara hemmastad i de olika rummen, visade ju mig var han leker när jag var med igår. Kram

2010-01-19 @ 08:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0