Icke sa nicke

Skitungen ville inte somna med de andra barnen idag heller, men fröknarna tog in vagnen och där somna han på 5 min :) De berättade att Linus är en riktig liten busunge när han ska sova, lägger sig först för att sen springa upp och plocka ur napparna ur munnen på de andra barnen. Haha.

Tur att vagnen finns, annars blir hans dagar vääääääääääääääääldigt långa.
Pluttisen, mamma och pappa älskar dig <3

------------------------------------------------------------

Sitter just nu på jobbet, har ca 1 timmar kvar.
Imorn bitti kommer Elin på frukost, ska bli mumsigt och mysigt.



Bjuder på en liiiiten Linus :)


Kommentarer
Postat av: lejonheart.blogspot.com

nejmen är han inte underbar.. snor andras nappar.. jag dö av skratt.. kram

2010-01-21 @ 20:09:45
Postat av: Caroline och Wille

De är för söta de små.. Ja började fundera på hur det kommer bli för Wille.. Han vill ju inte sova han heller utan att somna i famnen.. Om han inte är suuper trött.. Vagnen går bra men att bara somna rätt upp och ner på en madrass det har han aldrig gjort hemma heller så vi får väl se.. Frågade en kompis vars son är 6månader ´äldre än Wille och går på samma dagis vad de hade för inskolningsrutiner och så , hon skulle maila över inskolnings rutinerna och gav mig lite tider så vi ska väl öva här hemma,..Det blir ju Jocke som får göra det.. Hahaha du ska höra honom då. han har blivit värsta m pappan talar om för mig att så här gör inte Wille och jag och försöker tala om för mig när jag säger att Wille är gnälling att han är så här.. Han är experten nu..Hihi gulligt men även irriteradnde för han verkar glömt att jag varit hemma ett helt år.. Även om det känns direkt att man kommer ur de gamla banorna.. det är jag som känner mig som nybörjade nu de har sina lekar och rutiner och jag är ju så mycket på jobbet.. Kram kram

2010-01-21 @ 21:27:07
URL: http://skarlund.blogg.se/
Postat av: Mormor

Vilken liten buse, bra med vagnen. Det kommer att ordna sig till slut.

Älskar er

2010-01-22 @ 09:19:55
Postat av: jenny med familj

Hihi vilket litet busfrö =) HAha då har de lite att göra när de ska söva honpom, ler..

Skönt att det finns vagnar ;-)

2010-01-24 @ 23:11:49
URL: http://jensanmensan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0