He did it, vårt hjärta!

Ja ni, imorgon börjar allvaret och vardagen hemma hos Fam Karlsson/Engström.

Idag var jag på reservupprop i Linköping där det som jag redan ställt in mig på bekräftades, nämligen att jag istället för att plugga kommer börja jobba imorgon.
Nu är min  13 månaders mammaledighet över och vår skrutt gick sin första riktiga dag på dagis idag. Det var nästan som att han visste det själv för han somnade efter en stund på madrassen med de andra barnen efter lunch, dock sov han bara ½ timme men jag är så himla impad att han ens gjorde det. En väldigt stolt mamma fick ett mms från dagis på skruttungen när han låg o sov på madrassen :)

Nu ska vi börja med en familjesida till Linus portfoliopärm som han har på dagis, där samlas lite allt möjligt han kommer vara med om på dagis.

Ha en mysig kväll.

Just de, TACK min bästa Elin för att du följde med som moraliskt stöd idag. Love you!

KRAM O PUSS




Kommentarer
Postat av: jenny med familj

Åh så söt.. Vad duktig han var.. Lycka till på jobbet nu i framtiden och så håller vi tummarna att du kommer in nästa ansökningsperiod på skolan.. Kram

2010-01-25 @ 20:19:42
URL: http://jensanmensan.blogg.se/
Postat av: Jessica & Alva

Vilken lycka!

2010-01-25 @ 20:28:34
Postat av: lejonheart.blogspot.com

underbart vilken lättnad... du jag har en liten fråga.. skulle du kunna tänka dig att ställa upp på intervju i min c-uppsats, du kommer att vara helt anonym? vi ska undersöka föräldrars erfarenhet och förväntan på inskolning i förskola.. skulle vara guld om du kan ställa upp. tack på för hand.. och lycka till med allt.. ni kan stolt klappa er på huvuet och vara riktigt stolta över er lilla guldklimp...kram

2010-01-25 @ 21:08:31
Postat av: Elin

Självklart!! Love u 2!

2010-01-25 @ 22:29:22
Postat av: Mormor

Så himla duktig o söt.

Älskar er <3

2010-01-26 @ 10:25:33
Postat av: Erica Månsson

Hej hej!

hur går det på dagis för linus nu?

känns det bättre med personal å allt?

jag har startat en ny blogg, maila om du vill ha lösenordet. :-)



kram

2010-01-29 @ 19:42:42
URL: http://vincentprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0