Välkommen till min nya blogg!

Nu har även jag hittat hit, tänkte att det kunde vara kul att hålla familj, vänner, arbetskamrater och andra nyfikna uppdaterade om vad som händer i vårt liv nu när vi snart ska bli föräldrar :) Det kommer alltså handla mest om mig, min älskade sambo och vårt kommande mirakel, en del av vår vardag helt enkelt.


Idag har vi varit på rutinkontroll hos Maggan (barnmorskan), busungen i magen hade nämligen en "deadline" att rätta sig efter som var idag. Tyvärr så gick det som förväntat, h*n ligger kvar på tvären i magen och verkar stormtrivas där, så nu blir det försök till vändning på sjukan i nästa vecka och busar den fortfarande och vägrar vara sammarbetsvillig så blir det planerat kejsarsnitt... *suck* Jag som verkligen VILL föda naturligt, men men huvudsaken är att vårt lilla hjärta kommer ut frisk och välmående. Hjälp oss att hålla tummen håååårt för att allt går vägen med vändning osv...

Nu ska jag göra mig i ordning för sängen.

So long  /Påsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0