Rugguggla

Det är vad jag kallar vädret idag, buuuurrrr säger jag bara. Tog lite sovmorgon idag, var tvungen att gå upp och panikkissa när Jens gick upp kl 06.30 imorse, men som tur var kunde jag somna om ändå till ca 9 :)
Vid 11-tiden bar det in till stan för att träffa Mickis och sötStella, vi gick en vända på stan och lunchade på Waynes coffe - mums... Jag köpte nya påslakan på Hemtex för 79 kr styck ( det var REA, som vanligt :) Haha. Köpte även balsam eftersom det var helslut.

På torsdag kommer mina girls hit (Sanna, Ida, Cilla, Mickis och Stellis tror jag följer med också) vi ska ha girlsnight, vi har ju jobbat ihop förrut och försöker fortsätta att träffas allihopa hemma hos någon av oss lite då och då. Ska bli jättemysigt, återkommer säkligen med lite bilder :) 
Nu ska jag fortsätta laga mat, Jens jobbar över idag så han är säkert jättehungrig när han kommer hem.

Senare ska jag tända massa ljus och njuta av att man är innomhus i värmen..och drömma mig bort till sommaren och
Gotland.. avslutar med några bilder från Gotland 07.


/Å 

Kommentarer
Postat av: Ölin

Kul me blogg! synd bara att jag lagt fel på favoriter så trodde inte du uppdaterat sen förra veckan, men kom på mitt misstag och fick läsa massa inlägg på en gång! skoj d me, men nu ska jag hålla mej uppdaterad! Hoppas vi ses snart! Puss kram

2008-11-18 @ 21:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0