Last day at work

Yes, idag var dagen med stort D :) Det känns jätteskönt, men samtidigt lite konstigt att inte ha några måsten fram till bebis kommer. Jag fick en blomma av företaget och ett "hemmaspakit" och jättefin blomma av mina kära arbetskamrater. Kommer sakna vissa mer än andra *ler*

I helgen ska jag tvätta alla bebiskläder och sängkläder till spjälsängen, så ska jag allt bädda sängen till den lille. Så himla mysigt. (återkommer med bilder) Vi ska även åka till Ikea och handla det sista nödvändiga till lillskrutt, bla en garderob och lite annat småplock,

Fredagskvällen kommer innehålla god mat, tända ljus och mys i soffan med J framför Idol.

Ha en underbar helg.
Puss
Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0