Jag ser det snöar...

Jajemen, det snöar ute och några av de stooora flingorna som faller ligger faktiskt kvar - säkert inte så länge men ändå..
Nu har jag tagit ett tupplur på soffan och tänkte att jag skulle ge mig iväg och handla lite inför imorgon då girlsen kommer, får se vad jag hittar på för smakigt att äta. Måste handla rätt mycket för vi har verkligen ingenting hemma, varken i kyl eller frys. *suck* Efter handling och div andra ärenden ska jag spendera min kväll hos mamma och dom inne i stan, Emma ska sova hos dem eftersom mamma Cilla och pappa Jonas har en kväll för sig själva ikväll ;) så jag ska umgås med henne och resten av min älskade familj - J jobbar ändå över och det är sååå tråkigt att sitta själv hemma och glo om kvällarna.

Nu kör vi... tut tut

Puss
Påsen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh visst är det härligt med snöööö....Var å bytte däck på bilen idag. Kom in med Stella på armen så killarna på verkstaden fixade allt åt mig å så vips så var bilen framkörd vid dörren. Ibland är det bra å vara tjej!!! Vad skoj det ska bli i morgon. Ha det toppen...Kram kram

2008-11-19 @ 19:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0