Finbesök

Yes, ikväll har vi haft finbesök av min älskade bror och prinsessan Emma. Brollan skulle måla bäsens rum och Emma och jag har ritat, lagat mat, gjort äpplepaj och tittat på tvn. Alltid lika kul när de kommer på besök.

Det blev ingen dejt med Mickis och Stella idag, jag var lite seg och Mickis höll på att städa så vi ska ses imorgon istället - blir nog en fika på stan.
Idag har jag istället försökt att göra lite nytta här hemma nu när jag är "hemmafru", har städat och plockat in alla bebisens kläder i nya garderoben. Dock känner jag att man inte är sig själv såhär i 9e månaden, när jag damsugit så var jag helt slut och somnade som en stock på soffan :) Underbart att få göra det, ska njuta så länge jag kan.....

Bjuder på 2 bilder på min brorsdotter Emma
Puss och ha en mysig kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0