Absolut tjejkväll

Kan man säga, vi blev 7 tjejer minsann - Jag, Sanna, Cilla, Ida, Mickis, Stella och Emma. Jag hade gjort 2 st pajer en spenat&kalkon och en tacopaj och de var mycket populära och det är alltid kul att höra. Till efterrätt blev det Schwarzsvaldtårta, såååå underbart god tårta - skulle säkert kunna smälla i mig en hel själv.. (hmmm kanske inte hela då men näst intill)
Det blev som väntat mycket tjejsnack om allt mellan himmel och jord, det är alltid skönt att prata av sig lite med samma "släkte" hahaha. Ida har verkligen fått en söt liten bebismage nu, den är helt perfekt - ser så mysigt ut... Min ser mest grotesk ut nu tycker jag. Känner att jag börjar lessna rejält nu, mest pga av att jag inte kan sova om nätterna för att jag har så himla ont i höfter, bäcken och ljumskar... men nu är det bara att härda ut, MAX 4 veckor kvar på måndag, hoppas ju såklart på 2 veckor eller mindre :) Lääängtar så mycket efter lillskrutt nu.

Här har vi hela tjejgänget (minus fotografen och bloggerskan själv) och så 2 bilder på bästa polarna Stella och Emma
Tack brudar för en supertrevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: jessica ScissorStreet

hallå:) mor din va å fixade frillan idag å skvallrade om din blogg, blev nyfiken så här e ja!:) kul att se utvecklingen, damn va magen vuxit sen sist vi sågs, knip igen tills nästa vecka bara haha, ha de grejt bejb!!;) ses kram

2008-11-20 @ 23:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0