Överkörd?

Idag känner jag mig som om jag blivit överkörd av något..
Linus är inte bra på långa vägar och vi båda har sovit dåligt inatt men släppte iväg honom till förskolan ändå, med jordens sämsta samvete.
Imorgon ska han vara hemma med farmor, likaså på måndag så hoppas han hinner kurera sig under den tiden.
Vi är LIVRÄDDA för att astman ska slå till o "slå ut" honom.. för den finns där så det känns som det bara är en tidsfråga..  Önskar såååå att han slapp astman! Det märks att han är sååå trött på att ta all astmamedicin varje morgon och kväll året runt nu, han bråkar och trillskas och det slutar med att vi måste tvångshålla honom vilket blir megajobbigt för alla inblandade. Känns som om vi har börjat om på nytt, precis såhär var det första halvåret för snart 1 ½ års sedan...
Jag har sååå lätt till tårar nu så jag bryter ihop för minsta lilla. Skitjobbigt, känner inte igen mig själv.



Jens åker till Madrid på "studieresa" med sina jobbarkompisar idag, trots att han inte är helt hundra. Igår låg han med feberfrossa i soffan.
Han kände sig lite bättre idag och jag unnar honom verkligen att åka iväg. Hoppas bara att han tar det lugnt och försöker vila upp sig!

Lite rörigt inlägg, men direkt från hjärtat.

Jag är glad och tacksam för att vi trots en hel del motgångar får vara relativt friska.
Jag älskar mina grabbar, min familj och mina fina vänner.
♥♥♥




Kommentarer
Postat av: Elin

Jodå det syns att jag är på tjocken kan jag lova men ponchon gömde mage och extra kilona rätt väl..hehe ;-)



Förstår att det känns jobbig för er när lillkillen inte får vara frisk :-( Hoppas inte satman "bryter" ut helt och hållet.. Inte lätt när man är gravid att tampas med känslor, tårarna ligger nära till hands när saker runtomkring känns jobbigt..

Styrka till dig/er!!!



Finfina bilder!! :-)



Kram!

2011-09-29 @ 14:24:25
URL: http://elincecilia.blogg.se/
Postat av: Elin Ö

Kärlek o styrka till er alla!! Hör av dej i helgen om du behöver lite avlastning, eller bara sällskap! puss!!

2011-09-29 @ 19:37:05
Postat av: Jessica, Alva och vilmer

Med vilmer går det oxå periodvis bättre/ sämre men man får tänka på att det är för deras skull! Kämpa på, ni är jätte duktiga! Jag vet hur tufft det är!! Styrkekramar

2011-09-30 @ 07:37:56
Postat av: Mamma

Man får lov att känna sig "överkörd" ibland, ha dåligt samvete osv, man är ju inte mer än en människa. Graviditetshormonerna för ju sitt till. Älskar dig kära dotter.

2011-09-30 @ 08:45:46
Postat av: Jossan

kramar till dig!

hoppas han slipper bli utslagen av astman nu. tråkigt när det blir bakslag gällande medicineringen...

stor kram

2011-10-02 @ 23:10:59
URL: http://josephines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0