Namn

Ja, så var det de här med namn då.
Att det ska vara så svårt denna gång.

Vi har en lista på massa namn som vi tillsammans skrivit ner, vissa är vi överens om, vissa inte ... men tyvärr är det inget av namnen som någon av oss har fastnat för direkt. Detta namn måste ju "klinga" bra tillsammans med Linus också, därför blir det MKT svårare. Dessutom tycker vi killnamn är MYCKET svårare än tjejnamn.. som ni kanske ser :) 


Det här är våra förslag. Vad tycker ni skulle passa bra ihop med Linus? Har ni fler förslag?

Killnamn

Isak
Vincent
Filip
Liam
Ludvig
Lukas
Ville




Tjejnamn

Alva
Felicia
Agnes
Fanny
Ella
Filippa 
Linnea
Tove
Tuva
Thea/Tea
Olivia
Nora
Bella, Isabella
Julia
Vera
Lovisa


Kommentarer
Postat av: Vera

Jag röstar helt klart för Ville och Vera =), Lovisa eller Linnea!

2011-10-26 @ 13:53:29
Postat av: Kakan

Linus och Vincent låter bra!

2011-10-26 @ 14:27:06
Postat av: Kakan igen

Linus och Agnes!

2011-10-26 @ 14:28:35
Postat av: virre

filip är fint och agnes, alva, ella och ville

2011-10-26 @ 20:36:27
Postat av: caroline

åhh nu ska jag komma med lite förslag... läste om studsmattan ,tusan att ni inte bodde här uppe då hade Linus fått vår, vi gav nyss bort den på blocket..

ok fina tjejenamn som funkar enligt mig

Isa

Leia

Lilly

Sally

Iris



Killnamn



Loui



theo

Villy



harry



kram på dig / caroline

2011-10-26 @ 20:47:56
Postat av: Marina

Det finaste pojknamnet är ERIK. Linnea passar fint ihop med Linus.

2011-10-26 @ 21:50:09
Postat av: Jessica o barnen

Linnea passar bra men självklart tycket jag ju att Alva är fint! Filip eller Ludwig är fina oxå

2011-10-26 @ 22:09:45
Postat av: Theresia

Första tanken som kom till mig var Elias och Elsa... Men Ella och Ville eller Lukas om ni ska något av namnen ni föreslog... ler

Lycka till, hör av dig om du vill att vi ska läsa Dopet :P



Kram

2011-10-26 @ 22:49:50
Postat av: frissan jessica

killnamn: lukas å filip, inte liam, de heter varenda unge känns de som, vincent e fint men passar inte me linus, enligt mig iaf ;)Love e ett tips :)

tjejnamn:olivia å nora...har inte så mycket mer att säga där...lycka till :)

2011-10-27 @ 00:14:49
Postat av: Erica Månsson

killnamn ihop med linus så är mina favoriter linus & ludvig, linus & Liam, linus & Isak.

Tjejnamn Linus & Linnea (mitt favvotjejnamn över huvudtaget förvisso), Linus & Isabella, Linus & Fanny.



Lycka till! ;-)

2011-10-27 @ 03:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0