Fredag

Fredag och helgen känns såå välkommen!
Jens har varit på kurs i Varberg sen i torsdags morse och kommer hem ikväll.
Det blir mys i soffan framför Idol.. Linus har även blivit lovad poppisar.
Igår var det fotografering på förskolan, först gruppbild på förmiddagen och enskild bild på eftermiddagen som vi föräldrar får ansvara för. Har hört att vissa förskolor tagit bort enskilda korten för att personalen inte "hinner med", kan förstå det.. men då tycker jag det är mycket bättre att göra som de gjort hos oss. Man får sätta upp sig på en lista med tider och så har föräldrarna ansvar för det fotot!
Ska bli spännande o se om det blev några bra bilder.
Snart är det Jul och vad är inte mer lägligt än ett foto till alla mor/farföräldrar mm.


Igår drack jag mitt första glas julmust, åhh vad jag njöt.. det var inte jag som köpt utan Maria på jobbet.
Det blir att köpa hem lite till helgen tror jag.. :)

Annars rullar livet på, jag har varit lite låg i några dagar men nu känns det mkt bättre.
Jag tog tag i problemet, så nu är bollen i rullning om man säger så och jag hoppas att vi alla inblandade kommer att komma ur detta på ett bra sätt!


Trevlig Helg!
Ta hand om varandra där ute <3

Kommentarer
Postat av: Erica Månsson

På vårt dagis handlar det nog mest om att dom inte har lokaler att avvara för fotografering av barnen, gruppfotot togs utomhus och blev jättefint, fick hem det i förra veckan. Däremot så hade man ett tillfälle på sig att få komma till fotofabriken, en lördag, för att ta dom enskilda fotona.

Dessvärre jobbade jag natt den helgen och hade ingen lust att masa upp mig å göra vincent redo för fotografering mitt på dan. Men nu har det löst sig så att dom även fotar på öppna förskolan så den 15 november så ska även vincent fotas för enskilda bilder :-).

2011-10-22 @ 11:34:21
Postat av: Mamma

Älskar dig/er, bara för att du är den du är. <3

2011-10-24 @ 09:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0