2011-10-22

Mitt lilla hjärta somnade innan 18 igår i soffan, ingen mat i magen mer än några skedar havregrynsgröt som han själv beställde till fredagsmat?! jag var iväg o handlade lite och under tiden hade både Jens o Linus somnat i soffan. Som tur var gick han att bära över till sängen o få på nattblöjan utan att han vaknade!
Underbart skönt att få en så lång kväll för oss själva tyckte vi, mindre kul när han vaknade kl 03.00 inatt och var megahungrig stackarn.. men efter en nattmacka och lite lek somnade han äntligen om igen efter 4 nån gång.
Lagom mör i både kropp och knopp idag kan jag lova, sitter på jobbet nu men slutar om ca 45 min.





Kommentarer
Postat av: Mormor

<3

2011-10-24 @ 09:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0